Vutyi 2010.01.18. 18:24

To all new arrivals

Az idei első próba faja hangulatban, nagy lelkesedéssel és remek eredményekkel zárult.

Köszönhető mindez elsősorban nekünk, másodsorban Viktorvityának, aki faszán megénekelte nekünk a számokat, és Áron nagylelkűségének a szifonba zárva.

Lassan úgy néz ki, hogy elkészült a Black Star, a High and Dry, a (nice dream) a No suprises, a Creep (hallottátok volna Gellértdzsonnit).

Megy a filo, hogy mi legyen a következő.

A lehetőségek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a fontossági sorrend is eképp alakulna, de a kommentekben meg lehetne győzni arról, hogy az arpeggi feljebb csússzon egy picit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://streetspirit.blog.hu/api/trackback/id/tr601682688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olaf.timberg@gmail.com 2010.01.18. 21:21:56

szerintem bodysnatchers és weird fishes csússzon csak feljebb a listán

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.01.18. 21:51:28

Arpeggi rulez. Akárhányszor meg tudnám hallgatni. Mondjuk az egész In Rainbows-t is, de az a kedvencem.

Aaron a.k.a. Ed 2010.01.19. 10:59:50

Na akkor most ehhez én is hozzászólok.
Régi bölcsesség, hogy akkor jó a próba, ha minden hangszer jelen van, ideértve az éneket is, ezért volt kiemelkedő a múltkori próba.
Ami a számokat illeti, én is az Arpeggit meg a Bodysnatchers támogatom, legyen az új lemezekről is számok, legfeljebb kicsit nehezebb lesz betanulni.
Aztán jöjjön a Hail to the Thief.
á.

JakVik 2010.01.19. 18:24:06

az arpeggi az egyik kedvencem , a Luckyt már tudom , a többit még néhány százszor meg kell hallgatnom ...

Vutyi 2010.01.19. 18:34:08

@Mr. Pither:
És ha meglesz az ének és az új villanyorgonás, akkor lesz Videotape, mert az Arpeggi mellett ő visz mindent az In rainbows-ról.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.01.19. 18:39:08

@Vutyi: Még sosem hallottam/képzeltem el Radioheadet Thom hangja nélkül, biztos érdekes lesz.

Vutyi 2010.01.19. 19:03:40

@Mr. Pither:
Alanis Morissette, Fake Plastic Trees (tecső).
Nekem valami hasonló van a fejemben.
Persze nem lehet jobb, mint a Thomy srác.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.01.19. 20:22:36

@Vutyi: No igen. Amúgy nekem van egy lány ismerősöm (áttételesen), aki gyönyörűen énekel, és szerintem stílusban is jó lenne (mondjuk jazzesebb), és nyitott lenne szerintem zenekarokra (ilyesmit mondott). Csak vidékhez köti az egyetem még másfél évig.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.01.19. 20:41:06

@Mr. Pither: bár lehet, hogy félreértettem egy fenti kommentet, és nem kerestek énekest, csak billentyűst.

Aaron a.k.a. Ed 2010.01.20. 10:04:39

De, keresünk énekest, mert az a lényeg, hogy énekesnő legyen, hogy ne hasonlítsák Thomhoz.
ViktorVitya addig is nagy örömünkre kisegít, hogy tudjunk próbálni.
Mr. Pither, a csajnak felhívhatod azért ránk a figyelmét, persze mi is keresünk.
Én tegnap elb*sztam vagy másfél órát a Bodysnatchers-szel, jellemző, hogy minden internetes tab szar, és a videókról meg a régi jó módszer szerint hangról kell leszednem, hogy mit játszik. Szóval azt is tanuld meg, Viktor.

JakVik 2010.01.20. 16:23:25

Tanulom, tanulom , csak az ének része olyan kaotikus mint valami Korai Öröm szám :)
süti beállítások módosítása